X بستن

بي حجاب ترين زني که تاحالا ديديد اونم در تهران واي!!

تا مي توانيد شهوت راني و بدحجابي کنيد / عکس

عکس زیباترین دختر سال ایران در سال ۹۵

حرکت بى شــرمانه دختر ایرانی در دبیرستـان دخترانه / عکس

عکس جنجالی و لو رفته از سرویس مدرسه دختران

 

 

شرکت مخابرات استان تهران

دسته: معرفی سایت
بدون دیدگاه
پنج شنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
شرکت مخابرات استان تهران

دریافت فیش حقوقی شرکت مخابرات استان تهران فیش حقوقی بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران تعرفه های اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران شرکت مخابرات استان تهران adsl شرکت مخابرات استان تهران 2020 سامانه 118 شرکت مخابرات استان تهران شرکت مخابرات استان تهران ثبت نام adsl شركت مخابرات استان تهران 118 شرکت مخابرات استان تهران همراه اول تعرفه adsl شرکت مخابرات استان تهران سامانه 118 مخابرات استان تهران فیش حقوقی شرکت مخابرات استان تهران شرکت مخابرات استان تهران صورتحساب تلفن ثابت شرکت مخابرات استان تهران ساختمان شاهد دریافت فیش حقوق شرکت مخابرات استان تهران شرکت مخابرات استان تهران

تاريخچه تلفن در شهر تهران

تاريخچه استفاده رسمي از تلفن در تهران به سال ۱۲۶۵،‌ شمسي مصادف با ۱۸۸۶ ميلادي،  زماني كه براي اولين بار در ايران،‌ يك رشته سيم تلفن بين تهران و شهر ري به طول ۷.۸ كيلومتر توسط بوآتال بلژيكي كه امتياز راه‌آهن ري را داشت كشيده شد،‌ برمي‌گردد. مرحله دوم فناوري مخابرات در تهران از سال ۱۲۶۸ شمسي يعني ۱۳ سال پس از اختراع تلفن با برقراري ارتباط تلفني بين دو ايستگاه ماشين دودي تهران و شهرري آغاز شد. پس از آن بين كامرانيه در منطقه شميران و عمارت وزارت جنگ در تهران و سپس بين مقر ييلاقي شاه قاجار در سلطنت‌آباد سابق و عمارت سلطنتي تهران ارتباط تلفني داير شد.

Untitled20161013235038 شرکت مخابرات استان تهران

سال ۱۳۰۲ شمسي قراردادي براي احداث خطوط تلفني زيرزميني با شركت زيمنس و هالسكه منعقد و آبان‌ماه ۱۳۰۵ شمسي تلفن خودكار جديد بر روي ۲۳۰۰ رشته كابل در مركز اكباتان آماده بهره‌برداري گرديد.  مركز تلفن اكباتان در سال ۱۳۱۶ شمسي به ۶۰۰ شماره تلفن و در سال ۱۳۳۷ به ۱۳‌‌هزار شماره توسعه يافت.  خطوط تلفن جديد يا كاریر نيز پس از شهريور ۱۳۲۰ مورد بهره‌برداري قرار گرفت و ارتباطي تلفني بين تهران و ساير شهرها گسترش يافت و مراكز تلفني تهران يكي پس از ديگري تاسيس شد.

telephone شرکت مخابرات استان تهران

بعد از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي،‌ واحدهاي مخابراتي شهر تهران زيرمجموعه معاونت نگهداري و بهره‌برداري تلفن شهري و حومه فعاليت مي‌كرد و در اجراي ماده ۷ قانون تأسيس شركت مخابرات ايران مصوب ۷۲/۲/۶،‌ شركت مخابرات استان تهران در سال ۱۳۷۵ تاسيس شد.

پس از تبديل شركت مخابرات ايران به شركت سهامي عام كه در اجراي سياست‌هاي اصل ۴۴ قانون اساسي در راستای خصوصی سازی صورت گرفت،‌ اساسنامه جديد در تاريخ  ۲۸۸/۲/۲۶  به تصويب رسيد و جايگزين اساسنامه سابق شد.

شركت مخابرات استان تهران با بيش از ۸۰ مركز پرظرفيت شهري و بيش از ۳۵۰ مركز كم‌ظرفيت، ارائه خدمات تلفن ثابت و ديتا در گسترده جغرافيايي استان تهران و البرز را بر عهده دارد.

Nok202 10632 شرکت مخابرات استان تهران

مأموريت :‌

–    ايجاد ارتباط مناسب مورد نياز عموم با ارائه خدمات متنوع ICT و تأكيد بر ارزش آفريني حداكثري براي ذينفعان.

–   ارائه راهكارها و خدمات نوآورانه ارتباطات ثابت و افزايش هرچه بيشتر رضايت مشتريان از طريق ايجاد ارزش و سودآوري براي همه ذينفعان.

–   قالب‌شكني و عدم تبعيت از يك الگوي واحد و چارچوب غيرقابل انعطاف سرويس‌دهي (ايجاد انعطاف‌پذيري در خلق سرويس)

چشم‌اندازها:

–        سرآمدي در كشور در خدمات ICT‌ و جلب رضايت مشتري تا سال ۱۳۹۵.

وظايف جاري سازمان:‌

–        بكارگيري امكانات موجود و روش‌هاي جديد در جهت افزايش درآمد و بهينه‌سازي و مديريت هزينه‌ها.

–        توسعه و تكميل پروژه‌هاي شبكه ديتا و ارائه خدمات ارتباطي شركت‌ها و ديگر متقاضيان.

–    توسعه متناسب شبكه تلفن ثابت،  به روز نگهداري مراكز و پاسخگويي كامل به تقاضاهاي متنوع ارتباطي و مخابراتي مشتريان.

–    بكارگيري روش‌هاي كارآمد بازاريابي و مشتري محوري به منظور جذب و حفظ مشتريان،  فرهنگ‌سازي،‌ اعتمادسازي و تقويت سيستم‌هاي IT در زمينه ارائه سرويس‌هاي جديد در راستاي مشتري‌مداري و درآمدزايي.

–        استفاده مطلوب از نيروي انساني و ارائه آموزش‌هاي متناسب به منظور افزايش بهره‌وري و نوآوري.

–        بهبود و ارتقاء  شبكه‌هاي زيرساخت استاني.

–        توجيه اقتصادي طرح‌ها و پروژه‌هاي توسعه‌اي در راستاي ارتقاء‌ شاخص‌هاي فني و اقتصادي.

–    افزايش هوشمندي شبكه‌ها، مراكز و ساختمان‌هاي مخابراتي و اصلاح و بازنگري در ساختار سازماني و توزيع مطلوب نيروي انساني در راستاي كاهش هزينه‌ها و سرعت‌بخشي به امور.

مشتریان :

آحاد جامعه شامل اشخاص حقیقی و حقوقی

ارزش‌هاي سازماني:

–        بالاترين ارزش‌آفريني براي مشتريان.

–        التزام به ارزش‌هاي اجتماعي،  مذهبي و فرهنگي ايران.

–        پاسخگويي در قبال مسئوليت‌ها،  تصميمات و عملكردها.

–        سهيم‌ بودن در توسعه كشور.

–        شفاف بودن در تعاملات داخلي و خارجي.

 

ورود به سایت


نوشته شده توسط:admin - 1015 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 20
برچسب ها:
دیدگاه ها