X بستن

بي حجاب ترين زني که تاحالا ديديد اونم در تهران واي!!

تا مي توانيد شهوت راني و بدحجابي کنيد / عکس

عکس زیباترین دختر سال ایران در سال ۹۵

حرکت بى شــرمانه دختر ایرانی در دبیرستـان دخترانه / عکس

عکس جنجالی و لو رفته از سرویس مدرسه دختران

 

 

دانلود کلیپ رقص هندی جدید عاشقانه شاد ۲۰۱۷


abstract silhoutte of a couple dancing 23 2147510434 2 دانلود کلیپ رقص هندی جدید عاشقانه شاد 2017

رقص هندی – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزا

در سده اول قبل از میلاد در هند، بسیاری از متون رسمی با این نگرش نوشته می‌شدند که قوانین مدیریت اجتماعی، زندگی خصوصی، نظام زبانی، مبادلات مالی عمومی، سیاست داخلی، فنون شعر و فنون اجرای نمایش را تدوین کنند. « ناتیاشاسترای » باراتا مونی اولین متن موجود درباره رقص است.

گرچه موضوع اصلی « ناتیاشاسترا » نمایش است، به موضوع رقص نیز به مقدار قابل توجهی پرداخته‌است. این متن از یک سو به جزیئات حالات مختلف حرکت دست می‌پردازد واز سوی دیگر این حالات حرکت را به دو دسته نرم و شدید تقسیم می‌کند؛ حالت اول معرف شکل رقص « لالیتا » (« لایسا ») و حالت دوم معرف رقص « تنداوا » است. رقص به چهار دسته و چهار نوع منطقه‌ای تقسیم می‌شود. «ناتیاشاسترا» این چهار دسته را سکولار، تشریفاتی، مجرد و شرحی می‌نامد. جغرافیای منطقه‌ای از زمان باراتا کاملاً تغییر کرده‌است و در نتیجه به جز در یک مورد تغییرات مختلفی ایجاد شده‌است: «ادرا ماگادی» که پس از ده‌ها سال مناظره به عنوان منطقه امروزی میتیلا – اریسا و رقص ادیسی شناسایی شده‌است.

سبک‌های رقص بارها مردند و بارها احیا شدند و این مطلب در مورد گفته‌های باراتا نیز صادق است. اما در رقص شرحی او می‌توان ریشه‌های مختلف رقص « کاتاک » امروزی را جستجو کرد؛ همین نشانه‌ها در مورد رقص تشریفاتی در «باراتاناتیام» و ادیسی و در مورد رقص سکولار در« مهینی آتام » و« کوچی پودی » وجود دارد. امروزه تجرید تقریباً ویژگی همه اشکال رقص هندی کلاسیک است.

رقص هنری کلاسیک در سال ۱۹۴۷[ویرایش]

در دوره آخرین مغول‌ها و نواب‌ها، رقص به یک «لذت نفسانی» و کار غیر اخلاقی تبدیل شد که توسط روسپی‌ها انجام می‌شد.

بعداً با پیوند یافتن رقص با فعالیت‌های غیراخلاقی و فاحشگی، قوانین انگلستان اجرای عمومی رقص را ممنوع کرد. عده بسیاری این قانون را مورد انتقاد قرار دادند. در سال ۱۹۴۷ هند آزادی خود را به دست آورد و این احساس بوجود آمد که رقص می‌تواند دوباره به گذشته با شکوه خود باز گردد. گونه‌های کلاسیک و تفاوت‌های منطقه‌ای بار دیگر آشکار شدند، مشخصات قبیله‌ای مورد احترام واقع گشتند و با ترکیب این دو با نبوغ افراد ماهر این حرفه و نوآوری‌های جدید، رقص چهره جدیدی به خود گرفت (البته با گذشته کلاسیک خود).

LTD20Logo20SQ2010242072dpi دانلود کلیپ رقص هندی جدید عاشقانه شاد 2017

رقص در هند چه مفاهیمی دارد؟
در هنر هند،رقص مقام بس ارجمندی دارد زیرا هنرمندان هند اندرونی ترین حالات درونی انسان را تنها در حین رقص جلوه می کردند.در رقص هندی هدف اصلی آشکار کردن جریان موزون رود زندگی است.در اساطیر هند ذکر شده است که تمام کائنات در رقص موزون خدا(Naravana)،روی امواج اقیانوس بزرگ اقیانوس خیالی به وجود آمده است؛وبلاخره و باز در نتیجه ی رقص یک خدای مخرب (Nataraja Shiva)این کائنات جملگی ویران خواهد شد و رقص هندی ،جریان موزون این دو جریان مخالف (هستی و نیستی)را نشان می دهد.
رقص هندی در نوع خود بی نظیر است و برای خود فلسفه ی خاصی دارد.رقص هندی مثل رقص اروپایی جلف نبوده و بی هدف و بی معنی نیست.این رقص بغرنج و پیچیده ،یکی از سخت ترین هنرهای هندی است و شخص پس از سالها تمرین می تواند چیزهایی از این رقص موزون و مشکل را فرا گیرد .رقص هندی دارای ۱۳نوع حرکت سر ،۳۶ نوع نگاه چشم،۹ حرکت مختلف پلک چشم و ۷حرکت متنوع ابرو و امثال آن است.ژست و حالت اعضای بدن ،مهمترین قسمت حرکات رقص هند را تشکیل می دهد و به وسیله ی همین حرکات ، میتوان به مفهوم واقعی که رقص برای تجسم آن به وجود آمده پی برد.
رقص در هند اهمیت خاصی داشته ،نه تنها در مراسم مذهبی و تآتر اجرا می شود ؛بلکه حتی در تابلوها و مجسمه ها ،اندامها را در حالت رقص مجسم می کنند.از قدیم ،رقص در هند جزء لاینفک درام،و درام هم،در اماکن و معابد مقدس انجام می گرفته است،بدین ترتیب در هند،رقص هم یک جزء لاینفک مذهب به شمار میرود.     در سده اول قبل از میلاد در هند، بسیاری از متون رسمی با این نگرش نوشته می‌شدند که قوانین مدیریت اجتماعی، زندگی خصوصی، نظام زبانی، مبادلات مالی عمومی، سیاست داخلی، فنون شعر و فنون اجرای نمایش را تدوین کنند. « ناتیاشاسترای » باراتا مونی اولین متن موجود درباره رقص است. گرچه موضوع اصلی « ناتیاشاسترا » نمایش است، به موضوع رقص نیز به مقدار قابل توجهی پرداخته‌است. این متن از یک سو به جزیئات حالات مختلف حرکت دست می‌پردازد واز سوی دیگر این حالات حرکت را به دو دسته نرم و شدید تقسیم می‌کند؛ حالت اول معرف شکل رقص « لالیتا » (« لایسا ») و حالت دوم معرف رقص « تنداوا » است. رقص به چهار دسته و چهار نوع منطقه‌ای تقسیم می‌شود. «ناتیاشاسترا» این چهار دسته را سکولار، تشریفاتی، مجرد و شرحی می‌نامد. جغرافیای منطقه‌ای از زمان باراتا کاملاً تغییر کرده‌است و در نتیجه به جز در یک مورد تغییرات مختلفی ایجاد شده‌است: «ادرا ماگادی» که پس از ده‌ها سال مناظره به عنوان منطقه امروزی میتیلا – اریسا و رقص ادیسی شناسایی شده‌است. سبک‌های رقص بارها مردند و بارها احیا شدند و این مطلب در مورد گفته‌های باراتا نیز صادق است. اما در رقص شرحی او می‌توان ریشه‌های مختلف رقص « کاتاک » امروزی را جستجو کرد؛ همین نشانه‌ها در مورد رقص تشریفاتی در «باراتاناتیام» و ادیسی و در مورد رقص سکولار در« مهینی آتام » و« کوچی پودی » وجود دارد. امروزه تجرید تقریبا ویژگی همه اشکال رقص هندی کلاسیک است. رقص هنری کلاسیک در سال ۱۹۴۷در دوره آخرین مغول‌ها و نواب‌ها، رقص به یک «لذت نفسانی» و کار غیر اخلاقی تبدیل شد که توسط روسپی‌ها انجام می‌شد. بعداً با پیوند یافتن رقص با فعالیت‌های غیراخلاقی و فاحشگی، قوانین انگلستان اجرای عمومی رقص را ممنوع کرد. عده بسیاری این قانون را مورد انتقاد قرار دادند. در سال ۱۹۴۷ هند آزادی خود را به دست آورد و این احساس بوجود آمد که رقص می‌تواند دوباره به گذشته با شکوه خود باز گردد. گونه‌های کلاسیک و تفاوت‌های منطقه‌ای بار دیگر آشکار شدند، مشخصات قبیله‌ای مورد احترام واقع گشتند و با ترکیب این دو با نبوغ افراد ماهر این حرفه و نوآوری‌های جدید، رقص چهره جدیدی به خود گرفت (البته با گذشته کلاسیک خود).

0 لایک
0 تا کنون ثبت شده است
دانلود آهنگ شاد

Copyright © 2016 All rights Reserved

"دانلود جدید 96 – وی آر 3"download